Takserer Tommy Nergård.
Effektiv skadehåndtering med digital skadetaksering
Når uhellet først er ute er vi i Møller Bil opptatt av at det skal være lett for deg å få reparert skaden. Digital skadetaksering bidrar til en rask, effektiv og trygg håndtering.
Når uhellet først er ute…
Trange parkeringshus, skarpe hjørner og andre uforutsette farer kan dessverre sette spor på bilen din. Vi i Møller Bil har full forståelse for at det er kjedelig når uhellet oppstår, og at du er nødt til å sende bilen din på verksted. Derfor ønsker vi å tilby deg en rask, effektiv og god skadehåndtering, slik at du kan legge saken bak deg så fort som mulig.
Enkel skadehåndtering
Det har aldri vært enklere å rapportere en skade hos oss. I Bilhold-appen eller på mollerbil.no, får du tilgang til din kundeportal. Her er kan du be om en digital skadetaksering av bilen din ved å følge noen få, enkle steg (se også video lenger ned):
- Logg inn i Bilhold-appen eller på mollerbil.no og velg tjenesten "Digital takst". Velg hvilken bil skaden har skjedd på.
- Last opp bilder og beskriv skade. Hvis du ønsker å lage en forsikringssak, kan du fylle inn opplysninger om forsikringsselskap og skadenummer for raskest mulig tilbakemelding.
- Trenger du leiebil mens bilen er på reparasjon? Dette kan du bestille samtidig.
- Velg det skadeverkstedet som passer for deg, og vent på tilbakemelding fra en av våre kundemottaklere.
Rask tilbakemelding
Etter å ha mottatt din henvendelse, vil skadeverkstedet kontakte deg i løpet av neste virkedag for å avtale hva som skal gjøres med bilen. Da vil du samtidig få et estimat på hva dette vil koste deg.
- Vi har tett dialog med forsikringsselskapene og kan ofte med bilder gi et godt estimat på hva skaden vil koste. Hvis det er stor usikkerhet vil vi kalle deg inn på en takst på et av skadesentrene våre, sier takserer Tommy Nergård og presiserer:
På dagen for verksted besøk leverer du bilen som avtalt, henter ut leiebil hvis det er behov for det, og kan være trygg på at bilen din er i de beste hender.
Relaterte artikler
I snitt bulker nordmenn hvert niende år og når uhellet først er ute, er det viktig at reparasjonen av bilen din skjer av en Skadespesialist. Med dagens teknologiske utvikling er det stadig mer utfordrende å reparere biler og da er det viktig at det skjer «etter boka».
For å gjøre det enkelt for deg som kunde har nå alle Møller Bil forhandlere i Norge fått et felles kundesenter på bilskade. Uansett hvor i landet du er kan du ringe Møller Bil sitt kundesenter for skade. De kan se ledig kapasitet og vil rute deg til ditt nærmeste skadeverksted.
Landets bensinstasjoner har introdusert en ny type bensin med høyere andel bioetanol. Mange bileiere er nå usikre på om de kan bruke den nye bensinblandingen. Les alt du trenger å vite om E10 bensin og om bilen din kan bruke den eller ikke.