Arild Mikal Hem er fornøyd med effektiviteten og kundesenteret vårt på skade.
Ett nummer å ringe for kundesenteret på skade
For å gjøre det enkelt for deg som kunde har nå alle Møller Bil forhandlere i Norge fått et felles kundesenter på bilskade. Uansett hvor i landet du er kan du ringe Møller Bil sitt kundesenter for skade. De kan se ledig kapasitet og vil rute deg til ditt nærmeste skadeverksted.
Landsdekkende kundesenter for skade
Ring 915 04 490
Rask og personlig kontakt med kundene
Elisabeth Granaas er leder for teamet på kundesenteret. Hun forteller at de får mye skryt fra kundene som ringer inn. De melder at de kommer raskt og enkelt gjennom og får den hjelpen de trenger.
- Det er veldig hyggelig å kunne bistå våre kunder i en slik situasjon når uhellet har skjedd. Når det kommer til skade er det faktisk mange som liker å kunne snakke med noen fremfor å booke en reparasjon på nett, forteller hun.
- Vi booker kunden raskt inn på det Skadesenteret som ligger nærmest hjemmeadresse, jobb eller der hvor skaden har oppstått. Dette blir vi enig med kundene om, legger hun til.
Kjempeimponert over effektiviteten
Arild Mikal Hem er en av de som har vært i kontakt med vårt felles kundesenter på skade og for hans del, Skadesenteret på Rud.
- Jeg er utrolig fornøyd med effektiviteten i hele prosessen, sier Arild når vi snakker med han på telefon.
Arild ble rygget inn i på parkeringsplassen på CC Vest i Bærum. Noe som er ganske surt når det skjer en skade som ikke er din skyld, forteller han. Han dro hjem, sendte inn skadeskjema på sidene til IF og ble der raskt anbefalt noen skadesentre.
Han har flere ganger vært i kontakt med Møller Bil på Rud og var ikke i tvil om hvem han skulle velge. Arild kontaktet da vårt felles kundesenter på skade.
Resultatet er en positiv kundeopplevelse
På Møller Bil Skadesenter i Trondheim er leder Morten Johansen veldig fornøyd med det nye kundesenteret.
Morten Johansen hos Møller Bil i Trondheim er strålende fornøyd med kundesenteret.
- Dette har blitt en veldig forbedring for oss og for kundene. Kundene vil alltid få svar når de henvender seg til oss – og slipper sitte lenge å vente i telefonen. På en profesjonell og god måte får de hjelp til å bli loset gjennom skadeprosessen, samt få svar på det de måtte lure på.
- Det gir oss også bedre tid lokalt til å gjøre bedre oppfølgingsarbeid underveis samt ha bedre tid til kunde over disk. Alt i alt en flott løsning for alle sammen, forteller han.
Landsdekkende kundesenter for skade
- Ring 915 04 490
Relaterte artikler
Når uhellet først er ute er vi i Møller Bil opptatt av at det skal være lett for deg å få reparert skaden. Digital skadetaksering bidrar til en rask, effektiv og trygg håndtering.
I snitt bulker nordmenn hvert niende år og når uhellet først er ute, er det viktig at reparasjonen av bilen din skjer av en Skadespesialist. Med dagens teknologiske utvikling er det stadig mer utfordrende å reparere biler og da er det viktig at det skjer «etter boka».
Landets bensinstasjoner har introdusert en ny type bensin med høyere andel bioetanol. Mange bileiere er nå usikre på om de kan bruke den nye bensinblandingen. Les alt du trenger å vite om E10 bensin og om bilen din kan bruke den eller ikke.